שיווק בעידן המודפס
שיווק בעידן המודפס- מיתוג עסקים וארגונים על גבי מוצרים תופס תאוצה בשנים האחרונות.
הרעיון הנו הגדלת נתח לקוחות תוך העמקת המודעות ומיתוג העסק. ישנן המון דרכים בהן ניתן לייצר קשר בלתי ישיר אל מול לקוח,.
וזאת באמצעות מוצרים מסוגים שונים לדוגמה- כוסות ומוצרי דפוס שונים.
בעבר היה נהוג להדפיס על מוצרים מסוימים ורק הם אלו שתפסו מקום,
אומנם מאז ועד היום כל תחום מיתוג העסק עבר מהפכה ורוב בעלי העסקים הפנימו
כי עליהם לייצר קשר ישיר אל מול לקוחות קבועים שלהם
באמצעות של מתנות חגים או אירועים ממותגים עם שם העסק או לגייס לקוחות חדשים באותם האמצעים בדיוק.
מסרים שאנו רוצים להעביר על גבי מוצרים אלו הנם קריטיים ביותר
חשוב להיעזר באיש מקצוע שיעזור לכם לייצר את המסרים או התמונות המתאימות ביותר עבורכם.
קחו בחשבון כי כאשר החלטתם על מסר אחד למיתוג של מוצרי קדמ הוא ילווה אתכם לאורך זמן,
וכי ברגע שהוצאתם אותו אל החוץ תגיע גם ביקורת עבור זה והרי אנו מכוונים לביקורת טובה וחיובית ולא להיפך.
ניתן להבדיל את ההדפסות הנ”ל לפי כמה קטגוריות שונות :
הדפסה על גבי נייר
אמצעי זה הנו הגדול ביותר והשימושי ביותר עבור מגוון רחב של בעלי עסקים וארגונים וזאת משום שהוא הנצרך ביותר.
לצורך הדוגמה- שימוש בהדפסה על מעטפות, מעטפות משמשות את הארגון באינספור אינטראקציות אל מול הלקוח החדש או הקיים
וכך באופן לא מודע מייצרים זיכרון לאורך זמן של שם העסק.
הדפסה על מוצרי יום יום
ניתן לעשות שימוש נוסף באמצעות הדפסות על גבי מוצרים אשר קהל היעד שלנו משתמש באופן סדיר,
כך נדע בוודאות כי הם נושאים אותו עימם לאורך כל שעות היום.
בטרם קיבלתם החלטה על מוצר כזה או אחר צריך לוודא כי הוא מתאים לצרכים של לקוחותיכם
היות שאתם רוצים להיות חלק בלתי נפרד מהיום יום שלו. אפילו הדפסה על חולצות יכולה להתאים.
הדפסה על גבי מוצרים לבית/ משרד
ישנם מגוון מוצרים בניהם מוצרי פרסום ספציפיים אשר משמשים את הלקוח בזמנים מסוימים לאורך היום כמו כן הם ממוקמים במקומות מסוימים בבית או במשרד.
כמו הדפסה על מוצרים שמשמשים אותנו ליום יום יש לשים דגש גדול על התאמה לצורך
ולהעניק מוצר שמיש בין אם הוא חד פעמי או בין אם הוא משמש כמה פעמים.
בסופו של דבר מוצר זה אמור להעמיק את הקשר בניכם ללקוח. בכל בחירה שתחליטו לעשות ולא משנה איזה מוצר תבחרו,
חשוב מאוד לשים דגש על השימושיות של המוצר ועל המסר שמעביר, שיהיה קריא וברור בין אם תמונה או סלוגן.
השתדלו להיות מקוריים שונים ויצירתיים על מנת שהמוצר שבחרתם ייצר את הבאז הנכון.