איך להתאים מוצרי פרסום ללקוחות
יחסי ציבור לעסק!
השיווק מתחלק לפעולות פרסום ופעולות יחסי ציבור.
פעולות יחסי הציבור של העסק הינן פעולות הכרחיות אותן חשוב לפתח, ולבדוק את הצלחותיהן בכל קמפיין מחדש.
אין ספק כי חלק ניכר מההצלחה של כל עסק נובעת מפעילויות יחסי הציבור שלו.
מוצרי פרסום להגברת הנוכחות העסקית!
התאמה של מוצרי קד”מ!
על מנת להתאים את מוצרי הפרסום ללקוחות חשוב ביותר לבחור מתנות שימושיות ואיכותיות.
אלו יכולות להיות מתנות קטנות או גאדג’טים שונים, פיצ’יפקס ואפילו אלמנטים שימושיים לבית או למטבח.
באמצעות מתנות ממותגות ללקוחות שהינן ממותגות ניתן לרכוש את לב הלקוחות
ולהשאיר את החותם הרצוי במקומות שונים,
במיוחד כשהמתנה מותאמת אישית לצרכי הלקוח לדוגמא: ללקוח מהנדס להעניק לוח מהנדס.
התאמת מוצרי פרסום מבוססת ברוב המקרים על אופיים של הלקוחות ועל מטרת הקמפיין השיווקי.
כאשר מדובר בקמפיין שיווקי אשר נועד להשיג מטרה ספציפית,
גם המוצר הפרסומי צריך להיות באותו התחום של מטרת הקמפיין.
באופן זה ניתן למקד את השיווק ולהזכיר ללקוחות על מבצע מסוים או קיומו של הקמפיין השיווקי.
כאשר מדובר בלקוחות מהקהל העסקי, טוב יהיה להעניק להם מתנות משרדיות שישרתו אותם במהלך יום העבודה.
לחילופין, ניתן להעניק תווי הנחה או תווי שי שונים לנופש ולבילוי לאחר העבודה. מוצרים פרסומיים המיועדים לאימהות יאופיינו ברמז לאימהותם.
מוצרי פרסום ללקוחות צעירים יכולים להיות מותגי אופנה ועוד.