למה כדאי למתג את העסק באמצעות אריזות?

כמעט כל עסק בכמעט כל תחום פעילות נאלץ להתמודד עם מתחרים רבים ועוד שלל אתגרים.

בלי מיתוג אפקטיבי סיכויי ההצלחה נמוכים, ובפרט קשה לשגשג לאורך זמן.

כדי לבנות את המותג באופן האפקטיבי ביותר האפשרי חשוב להשתמש בכל הכלים האפשריים

אריזות עם עיצוב הן דוגמה מצוינת לניצול יעיל של פריט שממילא העסק זקוק לו. האריזה הנה כלי פרסומי חכם ומשתלם.

כל לקוח הופך למפרסם

המרחב הדיגיטלי מציע מגוון רחב מאוד של ערוצי שיווק אפשריים. גם מחוץ לאינטרנט יש לא מעט אופציות לפרסום

והמכנה המשותף גם לאלה וגם לאלה הוא עלות כספית בלתי מבוטלת. בנוסף כדאי לזכור שכל פרסומת,

ולא משנה כמה היא חכמה ומושקעת, מייצרת גם התנגדות מסוימת שנובעת מהידיעה שמדובר בפרסומת.

אריזות ממותגות לעומת זאת הן פריט זול למדי, ובפרט לאחר ההשקעה הראשונית בעיצוב נכון.

בנוסף הן הופכות למעשה את הלקוחות עצמם לאלה שמפיצים את המותג

כשאריזה איכותית מושכת תשומת לב רבה ויכולה להעביר באופן מוצלח מאוד את ערכי המותג.

מקסום המכירות לכל לקוח

כל בעל עסק יודע עד כמה קשה להשיג לקוח חדש. אבל יש משימה מורכבת אפילו יותר: לשמר לקוחות ולהמשיך למכור להם מוצרי פרסום.

לנוכח ההשקעה הראשונית המשמעותית בכל לקוח חדש, כדאי כמובן לפעול בדרכים שונות כדי למצות את אותה השקעה ולהפוך את הלקוח לקבוע,

כדי שההכנסות ממנו יהיו גבוהות ככל האפשר. אריזה ממותגת ואיכותית תורמת גם לכך, בזכות חיזוק המותג גם בעיני הלקוח עצמו.

על מה חשוב להקפיד כשיוצרים אריזה מעוצבת לטובת מיתוג העסק

עיצוב אריזות שיחזקו את המותג מחייבת תשומת לב מרבית לסוגיות רבות. המרכיב הראשון בעיצוב הוא התאמה מלאה למוצר עצמו.

באופן טבעי גם בהיבט הפרקטי, עוד לפני העיצוב, נבחרות אריזות שמאפשרות את שינוע המוצרים ושמירה עליהם בדרך הטובה ביותר,

וגם המראה שלהן צריך להיות בהרמוניה עם מה שבתוכן. לדוגמה, באריזות של מוצרים שממותגים כבריאים יופיע לרוב גוון ירוק כזה או אחר,

ועוד דוגמה היא אריזה של מכשיר חשמלי שיבליט את עצמתו ואת ההנאה שהוא מספק.

הדגש החשוב השני הוא התאמה ללקוחות, ולשם כך נדרש אפיון מדויק של קהל היעד. כך למשל אריזות של מוצרים לילדים,

שנועדו להרשים אותם (וגם את ההורים), יהיו בדרך כלל ססגוניות מאוד ויכללו מוטיבים גרפיים שמכוונים לזאטוטים.

בנוסף כדאי מאוד לשמור על השפה העצובית של העסק וכדאי שלכל עסק תהיה שפה כזו, שתאפיין את הנוכחות שלו באינטרנט,

את המשרדים את מוצרי הקד”מ ובעצם כל פריט שקשור אליו, כולל כאמור האריזות.

המרכיב האחרון שחשוב לבחון הוא האיכות הטכנית של ההדפסה. הטכנולוגיות שמשמשות להדפסה על אריזות,

וגם על מוצרים אחרים, השתכללו באופן ניכר בשנים האחרונות, וכדאי לנצל זאת לטובת אריזה מרשימה במיוחד וגם עמידה במיוחד,

כך שהתרומה למיתוג תהיה מקסימלית.

מאמרים קשורים

יצירת קשר